Friday 3 June 2011

PRIZE DRAW.......



Good Morning everyone, on what is a beautiful morning in rural Cheshire! A little cold, but sunny, with the promise of high temperatures this afternoon, so I'm going to make the most of it by getting out early to finish off the last coat of paint on my garden chairs then relax in the garden with a good book - have to, as it's forecast to be wet and cold this weekend - typical British weather eh?


Anyhow, I just wanted to let everyone know that I have a Facebook Fan page for Little Miss Norway, and if you head over there and become a fan (hit the 'like' button!) then as soon as I'm up to 100 fans, I will hold a prize draw, so go on, head over there now for your chance to be entered into the competition!


Click on the Little Miss Norway heart logo on the right of this post, to be taken to my Facebook page and become a fan!


Lykke Til og ha en god helg!


Stor Kram!


Mxx

4 comments:

  1. Hei! Så at du hadde lagt deg til seom følger hos meg. Flott for da fant jeg deg og din fine blogg også. Nå har jeg tittet litt hos deg og jeg er imponert over så mye vakkert du lager! Jeg gleder meg til å følge deg videre her inne!

    Ha en fin dag videre i Cheshire!

    Klem,
    AW

    ReplyDelete
  2. I'll spread the good news about your fan page!

    God helg!

    ReplyDelete
  3. Hei Anette, er det fint å se deg følge bloggen min også!

    Er du opp for en norsk blogg prisen, fordi hvis du er, stemte jeg for deg! Takk for din hyggelige kommentarer-Jeg elsker å lage vakre ting! Jeg bor lese bloggen din, det er en av mine favoritter.

    Ønsker deg en herlig dag.

    Klem!

    Mxx

    ReplyDelete
  4. Tussen takk Eline!

    Ha en god dag!

    Klem!

    Mcc

    ReplyDelete